top of page

לנטרה היא כל מה שהיית מצפה ממנהל IT שעובד אצלך כחלק מהארגון [מהעסק]: יעיל ומשימתי, זמין, לוקח אחריות וחושב על העתיד של העסק.

את לנטרה הקמנו בשנת 2006: "אנחנו", כלומר אבי טרגן וליאור ויז'נסקי, אחרי שעסקנו בתחום המחשבים למעלה מ-15 שנה. הרעיון שלנו היה להציע לעסקים קטנים ובינוניים שירותי מיחשוב חכמים, לאורך זמן ובאווירה אישית ונעימה.

הייחוד של לנטרה הוא בחשיבה המערכתית המקיפה, ממש כמו בחברה גדולה, מתוך הבנה של השאיפות והצרכים של העסק. אנחנו מאמינים שהבנה כזו היא כלי הכרחי בדרך להצעת הפתרון המיחשובי המתאים ביותר. אנחנו מקפידים לא להיות מחוייבים לספק ספציפי או לטכנולוגיה מסויימת – אנחנו מחוייבים לטובת העסק שלך, ולטובתו בלבד.

 

כיום, לנטרה מלווה לקוחות בגדלים שונים (בין 10 ל-150 משתמשים). אנחנו – אבי וליאור – מובילים את פעילות לנטרה באופן אישי, ומקפידים להכיר כל לקוח וכל שרת.

הנה כמה מהדברים שהלקוחות שלנו מספרים עלינו:

 

ניצן דנון – ג'נגל סאונד "הם נותנים ראש שקט"

קודם כל ברמה האנושית – הם נחמדים, ויותר חשוב – לוקחים אחריות. אם משהו לא הולך, הם נשארו במשרד שלנו לי כל הלילה עד שהכל עבד. בלי hard feelings, בלי 'לנפח' את מה שעושים. הם נותנים ראש שקט."

רוני וולף - וולף תקשורת ויחסי ציבור – "מאוד מכווני לקוח, אחראים ואכפתיים" // או: "לא שולפים סתם"

"הם אחלה, הם על הכיפאק, הם זמינים תמיד, הם לא גרידיים, הם נגישים תמיד - אם לא פיזית אז בטלפון. זמינים לכל העובדים, תמיד. המערכת מתפקדת טוב, לא נתקלתי בבעיות. אם צריך מוצר אז הם תמיד בודקים בשוק, לא שולפים סתם. מאד מכווני לקוח. הם אנשים אחראים ואכפתיים, וזה מתבטא בכל דבר שהם עושים".

 

עומרי קסלר – ויורה – "יש על מי לסמוך"

"עובדים כבר 4 שנים, אחרי אכזבה מספק אחר. מאד קואופרטיבים, אחראים, יש על מי לסמוך. חד משמעית מעולים. סומך על המחירים שלהם. יחס אנושי מעולה, מול כל האנשים בארגון".

 

איציק בן עזרא - יזם– "רואים את המערכת במקרו"

"מכיר את לנטרה מעל חמש שנים, ומרוצה מאוד. הם שיודעים לתת מענה מקיף, הם מאוד מאורגנים - ומארגנים את כל המחשבים בחברה לפי סדר מסוים.  . רואים את המערכת במקרו, מה צריך ומה לשפר ".

 

דרור קראוס – וידמיינד – "מקצועיים, שירותיים ונחמדים"

"יש להם המון ידע, הם מקצועיים, שירותיים ונחמדים. זה מאוד חשוב, מאוד נוח. לא צריך לפתוח תקלה באתר, אלא פשוט להרים טלפון, כי שיש תקלה אתה לא רוצה להתחיל לחשוב על נהלים. מעולם לא נתקלתי בבעיית זמינות. להיפך – קרה שהודיע שהשרת נפל במהלך הסופ"ש והם ישר טיפלו".

 

ניר - פלייגראונד - שורטקט – "גדלנו איתם, מההתחלה ועד שהיינו גדולים מספיק כדי להעסיק מנהל IT במשרה מלאה"

"עבדנו עם לנטרה לאורך שנתיים, הם ליוו את הגדילה שלנו ועזרו לתכנן אותה. בשלב מסוים פשוט גדלנו והכנסנו מנהל IT במשרה מלאה. זמינות תמידית, עמידה בדדליין. מבחינה מקצועית – הם היו מאה אחוז".

bottom of page